Wednesday, May 5, 2010

Emitovanje nastupa "Melodium Show Hor"-a


Sinoć sam saznala da je snimak "Zlatnog zvonca" u kojem je učestvovao "Melodium Show Hor" bio emitovan u nedelju na TV Vojvodina u jutarnjem terminu. Iako je bilo dogovoreno da se unapred javi termin emitovanja, posredstvom organizatora, kako bismo javili učesnicima, to nije učinjeno. Organizatori nisu bili obavešteni o emitovanju. Tako deca nisu imala priliku da vide plod svog truda, kao ni da jave prijateljima i rodbini, što ih demotiviše u radu. Ni ja, kao dirigent ili nastavnik nemam povratnu informaciju o tome šta je bilo dobro, a šta ne, kao ni način da ublažim dečije i roditeljsko razočaranje.
 

I ranije sam razgovarala sa kolegama i saradnicima iz iste branše o tom problemu, i uopšte o problemu organizacije nastupa, koncerata, manifestacija i poštovanja izvodača. Priča se iz godine u godinu ponavlja i jedini odgovor koji dobijam je sleganje ramenima i sugestije da se pomirim sa tim. A ja se, već dvadeset godina, koliko sam u tom svetu, ne mirim sa takvom situacijom.

Mogu samo da se izvinim u lično ime i da se i dalje angažujem da se ispoštuju dogovori, kao i prava izvodača, a naročito deteta.

Obećano mi je da cemo dobiti snimak.

No comments:

Post a Comment