Wednesday, May 5, 2010

Šta detetu treba da poraste


Juče smo prvi put preslušali snimak nove pesme, "Šta detetu treba" u izvođenju "Melodium Show Hor"-a.

Tekst je napisala jedna od najboljih savremenih pesnikinja za decu, moja dugogodišnja saradnica Snežana Jović Vlaškalić. Kako Sneža oseća dečiji svet i pretapa ga u reči, ne ume niko. Kada su pesmu deca prvi put čula, u mom izvođenju, uz klavir, po njihovim reakcijama sam znala da će to biti naša najbolja pesma. Oči su im se zacaklile. Dala sam kompoziciju Dejanu Brkiću, sa kojim sarađujem već duže vreme, da napravi aranžman. Bez naročitog uputstva - prema njegovom osećaju. Kad mi je poslao prve snimke, ostala sam bez teksta (što mi se retko dešava, obično tražim izmene). Jednostavno - fantastično! Kada sam prvi put pustila deci aranžman, spontano su počela da pevuše i da se grupišu u veliki zagrljaj. Odvojili smo jedan vikend za snimanje, svi su dali maksimum. Vladan Ostojić, naš instruktor gitare, ujedno snimatelj i post-producent, uklopio je materijal u celinu i - voila! Dobili smo divnu, nežnu, pravu dečiju pesmu koja, znam, neće nikoga ostaviti ravnodušnim. Ne pretpostavljam, već znam.

TO je onaj osećaj koji traje i premošćava sve prepreke!

No comments:

Post a Comment