Monday, September 13, 2010

I ja bih da letim kao Duška!

Krajem avgusta, u "Melodium" je sa mamom došla naša "stara" četvorogodišnja učenica da se upiše u sledeću školsku godinu. Prošle godine je bila u grupi kod naše nastavnice Duške. Mama me upita gde je Duška, te objasnih da je baš u tom trenutku u avionu, stiže iz Grčke.
Obratih se devojčici i rekoh: "Duška upravo leti do nas."
Nakon izvesnog vremena, devojčica kaže mami: "Mama, i ja bih da letim kao Duška!"

*********************
U našoj čekaonici, zapodenuo se razgovor između roditelja i dece - šta će ko biti kad poraste. Pitali jednu klincezu, a ona nikako da smisli.
"Ja ću da budem... ja ću da budem...Duška!"

*********************
Jednog dana, Duška se razbolela pa ju je Sandra zamenila na času sa najmlađima. Sledeće nedelje, Duška se vratila. Pita dvogodišnji mališan tatu: "A gde je ona druga Duška?"

*********************

No comments:

Post a Comment